icon-search
header_header_account_imgTài khoản
tiki
[Hàng thanh lý miễn đổi trả] Harvard Business Review Classics Marketing Myopia
product-img-0
Chia sẻ:
social-facebooksocial-messengersocial-pinterestsocial-twittersocial-copy
Tác giả: Theordore Levitt

[Hàng thanh lý miễn đổi trả] Harvard Business Review Classics Marketing Myopia

179.000 ₫
Hết hàng
Xem Sản Phẩm Tương Tự

Mô Tả Sản Phẩm

What business is your company really in? That's a question all executives should all ask before demand for their firm's products or services dwindles. In Marketing Myopia, Theodore Levitt offers examples of companies that became obsolete because they misunderstood what business they were in and thus what their customers wanted. He identifies the four widespread myths that put companies at risk of obsolescence and explains how business leaders can shift their attention to customers' real needs instead.

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....