Đăng Nhập / Đăng Ký
tiki
HBR Guide to Building Your Business Case (Harvard Business Review Guide Series)
product-img-0product-img-1
Chia sẻ:
social-facebooksocial-messengersocial-pinterestsocial-twittersocial-copy
social-like
Thích
Tác giả: Raymond Sheen

HBR Guide to Building Your Business Case (Harvard Business Review Guide Series)

429.000 ₫
view-more
Hoàn tiền 15%, miễn phí phí thường niên.view-more
Miễn phí vận chuyểnview-more

Số Lượng

Xem Shop
compensation-iconHoàn tiền
111%
nếu hàng giả
compensation-iconMở hộp
kiểm tra
nhận hàng
compensation-iconĐổi trả trong
30 ngày
nếu sp lỗi

Thông tin chi tiết

Công ty phát hànhHarvard Business Review Press
Nhà xuất bảnHarvard Business Review Press
Ngày xuất bản2015-07-22 00:00:00
ISBN-139781633690028
Kích thước127 x 229 x 20 mm
Loại bìaPaperback
Số trang176

Mô Tả Sản Phẩm

Get your idea off the ground.

You’ve got a great idea that will increase revenue or boost productivity―but how do you get the buy-in you need to make it happen? By building a business case that clearly shows your idea’s value. That’s not always easy: Maybe you’re not sure what kind of data your stakeholders will trust. Or perhaps you’re intimidated by number crunching.

The HBR Guide to Building Your Business Case, written by project management expert Raymond Sheen, gives you the guidance and tools you need to make a strong case. You’ll learn how to:

- Spell out the business need for your idea
- Align your case with strategic goals
- Build the right team to shape and test your idea
- Calculate the return on investment
- Analyze risks and opportunities
- Present your case to stakeholders

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....