

Sách - The Winner Effect : The Science of Success and How to Use It by Ian Robertson (UK edition, paperback)
602.000₫
Sản phẩm đã hết hàng
Bạn có thể xem các sản phẩm tương tự.Mô tả sản phẩm
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: Bloomsbury Publishing PLC
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9781408831656
Condition: Brandnew
Binding: paperback
Pages: 320
Dimensons: 196 x 130 x 22 | 260 (gram)
---------------------------------------- What makes a winner?Why do some succeed both in life and in business, and others fail?
The `winner effect' is a term in biology to describe how an animal that has a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident and more aggressive. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that wi...
Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....










