Đăng Nhập / Đăng Ký
Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion
Tác giả: Nick Morgan

Harvard Business Review Emotional Intelligence Series Influence And Persuasion

Số Lượng

Chỉ còn lại 3 sản phẩm
Cam kết chính hiệu bởi
Hoàn tiền
111%
nếu giả
Mở hộp
kiểm tra
nhận hàng

Thông tin chi tiết

Công ty phát hànhIngram
Nhà xuất bảnIngram
ISBN-139781633693937
Kích thước178 x 127 mm
Loại bìaPaperback
Số trang160
ISBN-109781633693937
SKU1177491938477

MÔ TẢ SẢN PHẨM

Influence And Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)

A carefully curated selection of articles about persuasion and influence from Harvard Business Review.

Highly curated collections of HBR articles The science behind popular conceptsPractical how-to's for approaching difficult work situationsUplifting, affirming essays about human emotion

Audience: Aspiring leaders and professionals who feel like their advice and opinion is undervalued or ignored.

Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Tuy nhiên tuỳ vào từng loại sản phẩm hoặc phương thức, địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, ...