

Sách - Sensing in Social Interaction - The Taste for Cheese in Gourmet Shops by Lorenza Mondada (UK edition, hardcover)
6.752.000₫
Sản phẩm đã hết hàng
Bạn có thể xem các sản phẩm tương tự.Mô tả sản phẩm
Ships from and sold by EXPERAL Singapore
Publisher: Cambridge University Press
Origin: United Kingdom (Imported)
ISBN 13: 9781108484251
Condition: Brandnew
Binding: hardcover
Pages: 200
Dimensons: 159 x 237 x 43 | 1006 (gram)
---------------------------------------- This book offers a novel perspective on how people sense the materiality of the world together. It introduces a new methodology for how to think about sensing in social interaction, featuring fascinating empirical case stus dealing with how people sense and react to food in gourmet cheese shops across Europe.Giá sản phẩm trên Tiki đã bao gồm thuế theo luật hiện hành. Bên cạnh đó, tuỳ vào loại sản phẩm, hình thức và địa chỉ giao hàng mà có thể phát sinh thêm chi phí khác như phí vận chuyển, phụ phí hàng cồng kềnh, thuế nhập khẩu (đối với đơn hàng giao từ nước ngoài có giá trị trên 1 triệu đồng).....










